Skip to main content

2018 is al weer even begonnen. Het consumentenvertrouwen in de economie is hoog en de koopkracht stijgt. Het is nu zaak om daar zo goed mogelijk op in te spelen. Er staat in 2018 weer veel te gebeuren, maar ben je er al klaar voor?

Natuurlijk is niet alles te voorspellen, maar een heleboel staat al vast; de Olympische Winterspelen, 1 april, Moederdag, en natuurlijk neem-je-hond-mee-naar-je-werk-dag. Er zitten vast dagen bij waar jij met je producten of diensten op in kan spelen. Door dit goed te benutten kan dit een extra omzet-boost geven. Daarnaast blijf je in top-of-mind onder je doelgroep. En omdat goede voorbereiding het halve werk is hebben we voor jou een contentkalender gemaakt. Het bespaart je een hoop last-minute stress en zorgt ervoor dat je op het juiste moment kan inhaken. Probeer je te onderscheiden, want waarschijnlijk ben je niet de enige die dierendag viert…

Hieronder een aantal mooie inhakers van de afgelopen jaren:

Elfstedentocht inhaker van Gamma

Dierendag inhaker van IKEA

Oud & Nieuw inhaker van HEMA

Wat moet je doen?

  1. Download  hier  je contentkalender
  2. Print de contentkalender uit
  3. Hang de contentkalender duidelijk in het zicht bij je bureau
  4. Maak aan de hand van deze kalender je eigen contentkalender
  5. Bedenk acties en onderwerpen die passen bij de verschillende evenementen of feestdagen, stel op tijd de mailings en social campagnes op en ga goed voorbereid het nieuwe jaar in!

Wil je hierin ondersteuning? De online marketeers van eDifference kunnen meedenken maar ook de complete uitvoering voor je regelen (al vanaf € 70,- per uur!). eDifference helpt je graag verder!

Contact opnemen